психолог бұрышы » Н.Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7((727) 702-07-11
Есепші бөлімі:
+7(708) 627-64-87
Нашар көрушілер
нұсқасы
18
октябрь
2024

психолог бұрышы

Бекітемін:
мектеп директорыЛ.Ж.Хамытқожаева
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша 
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің  
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
2024-2025  оқу жылына арналған 
«Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары
«Наурызбайбатыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Жоспарды  құру  барысында  мына  тізімдегі  нормативтік  құжаттар  ескерілді:
üҚР Конституциясы
üҚР бала құқығы  туралы заңы
üҚР «Білім  туралы» заңы
üҚР білімінің  даму  концепциясы
üҚР «Неке  және  отбасы» заңы
üПсихологтың әдеп кодексі
üПсихологтың лауазымдық нұсқаулығы
üҚР Білім  және  ғылым  министрінің  2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы  (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің        жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы (Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы )
üҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы (Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы)
üҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «Білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
üЫ. Алтысарин атындағы  Ұлттық білім академиясының 2024-2025 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
Мақсаты:
Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Негізгі міндеттері:
ØБілім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
ØБілім алушыларды психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
ØПсиходиагностикалықжәнепсихокоррекциялықжұмыстардыжүзегеасыру;
ØБілім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
ØПсихологиялық проблемаларды шешуде және оқу - тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда оқушыларға, ата - аналар мен педагогтерге консультациялық көмек, қолдау көрсету;
ØБілім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру; 
Психодиагностика.Оқыту мен  тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау   мақсатында  тұлғаның  қасиеттерін  психологиялық - педагогикалық зерттеу.
Психопрофилактика.Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен ауытқушылықтардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың  әлеуметтік – психологиялық  жат қылықтарының алдын алу.
Психологиялық кеңес беру.Білім беру мен оқытуды  дамытуға өтініш білдірген  ересектер мен балаларға жағдайды шешуге көмек көрсету.
Психологиялық түзету.Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісіне қиындықтар, мәселелер, белсенді әсер етушілермен жұмыс.  Психикалық және тұлғалық  дамуындағы  ауытқуды болдырмау. 
Психологиялық ағарту. Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке сұранысты қалыптастыру және проблемаларды шешу жолдары  туралы ақпарат беру. 
Тамыз
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау

ҚызметіМақсатыЖауаптыларАяқтаунысаны
1Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруПсихологиялыққызметтіңқұрамыОқу жылына бекітілген жоспар
2Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекітуНормативтік-құқықтық базаны құруХатшыБілім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық
3Мобильді топтың құрамытуралыбұйрықтыбекітуНормативтік-құқықтық базаны құруХатшыМобильді топтың құрамы туралы бұйрық
3«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту.Нормативтік-құқықтық базаны құруДТІЖО «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық.
№ р/сІс-шараларЖұмыстың бағыттарыНысаналы топОрындау
мерзімі
Орындалу нысаныЖауаптыОрындалу белгісі
І.Диагностика
11.«Керн-Йирасек» тесті
2.Сөздер көшірмесі
3.Нүктелер көшірмесі
/Бастауыш мектеп. №1 Жұмыс кітабы 39-40 бет/
Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу
Диагностикалау
1 сыныпҚыркүйек
Қараша 
Желтоқсан 
Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Бариева.Б.
МІБ ПК
Анықтама
21.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/
2.«Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» сауалнамасы.
3. Оқушының оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау./ Бастауыш мектеп №1 182 бет/

5 сыныпҚыркүйек
Қараша 
Желтоқсан 
Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Бариева.Б.
МІБ ПК
Анықтама
3«Мектептегі мазасыздану» тесті. Филлипс тесті 
Мектеп психологының жұмыс кітабы 5-8 сынып№1
130-133 бет.
Кіші және орта мектеп оқушының мектепке байланысты қобалжуының деңгейін зерттеу.5-6-7-8 сынып оқушылары Қыркүйек Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Камелбай.Ж
Анықтама
4«Дж.Мореноның редакцияланған «Социометрия» әдістемесі.
Топтық психологиялық климаты және тұлғааралық қатынастар құрылымындағы оқушының мәртебесін зерттеу.
Бастауыш мектеп№1 . 182-183бет/
Сынып мүшелері арасындағы өзара эмоционалдық қатынасты анықтап,сыныптың белгілі-бір мүшесінің топтық жағдайын анықтау.5-10 сынып Қыркүйек Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Камелбай.Ж
сыныпжетекшілері 
МІБ ДЖК 
Анықтама
5Басымдық профилі
Л.Йовайшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі (Г.В.Резапкинаның модификациясы) 
Мнетеп психологының жұмыс кітабы 9-11 107-109 бет/
Табиғи эксперимент 10 сынып оқушыларыҚазан Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Камелбай.Ж
Анықтама
6Аутодеструктивті мінез-құлықтарын анықтау диагностикалары
1. «Суидиттік бағыттылықты анықтау» СБА әдістемесі
/Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 70-73 бет/
Оқушылардың мінез- құлқындағы өзгерістерді анықтау6-10 сыныпНаурызДиагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
ПҚ отырысы 
Анықтама
7Буллинг, кибербуллинг, зорлық-зомбылық, жыныстық тиіспеушілікті анықтау диагностикалары
1.Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ. Сауалнама
2.«Буллинг» Л.Г.Федеренко 
Зорлық-зомбылықтың, буллингтің алдын алу5-11 сыныптарҚазан,наурыз 
Қазан,наурыз
Диагностика нәтижелерін талдауПсихологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
МІБ ДЖК Анықтама
8«Тәуекел», «қатер» топтарына жататын білім алушыларды анықтау
1.Қобалжуды, фрустрацияны,агрессивтілікті және ригиттілікті өзіндік бағалау тесті./ 160 бет 5-8 жұмыс кітабы/
2. «Суицидтік қауіп картасы» Л.Б.Шнайдер
/Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 
73-74 бет/ 
Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу5-10 сынып
6-10 сынып
Қыркүйек
Қараша
Диагностика нәтижелерін талдау
Тізімге алу 
Психологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
МІБ ДЖК Анықтама
9Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау3-5 сыныптарБаза ашылған уақытындаДиагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог 
Бариева.Б
МІБ ДЖК Анықтама
10Таңдау бойынша диагностикалық проективті әдістемелер. 
1.«Ағаштағы адамдар», 2.«Менің сыныбым»
Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және ішкі эмоциялықкүйін анықтау 5-10 сынып Желтоқсан Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психологтар сынып жетекшілеріМІБ ДЖК Анықтама
11Оқушылардың өзін- өзі бағалауын анықтау
1.«Баспалдақ» әдістемесі
/Бастауыш мектеп 89 бет/
2. «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» Айзенк тесті
Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау2-5 сынып
6-10 сынып
Қыркүйек
Ақпан 
Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог 
сынып жетекшілері
Анықтама
12Кәсіби бағыттылығын анықтау
Д.Ж.Холландтың «Тұлға типтерін анықтау» /мектеп психологының жұмыс кітабы.
/9-11 сынып. 104-106 бет/
Кәсіптік бағдар бойынша диагностикалау9 сынып оқушыларыҚаңтар Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог 
Камелбай.Ж
МІБ ДЖК 
Анықтама 
13І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4» бар оқушылардан сауалнама
«Пәнге көзқарас» сауалнамасы
/мектеп психологының жұмыс кітабы.5-8 сынып.140-141 бет/
Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау5-11 білім алушыларыҚаңтар Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психологтар
Сынып жетекшілері
ӘК отырысы Анықтама 
14«Кактус» әдістемесіБаланың бойындағы агрессия деңгейін анықтау2-4 сынып Қаңтар Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог 
Бариева.Б
Анықтама
154 сынып білім алушыларының оқу мотивациясын анықтау
1.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/
4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу4 сынып оқушыларыҚаңтар Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Бариева.Б
Сынып жетекшілері
Анықтама
16Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы Бірінші жартыжылдықта МПҚ анықталған оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау.Оқушылар контингентіНаурыз Диагностика нәтижелерін талдауПсихологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
Анықтама
17«Мен болашақ бесінші сынып оқушысымын» тақырыбында проективтік шығарма әдістемесіБастауыш буыннан орта буынға көшу дайындығын зерделеу4 сынып оқушыларыМамыр Диагностика нәтижелерін талдауПедагог-психолог
Бариева.Б
Сынып жетекшілері
Анықтама
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы
1.1-ші сынып оқушыларының бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. 
Зейінді дамыту және түзету 1.«Графикалық диктант» Д.Б.Эльконин
Бастауыш мектеп № 140-41 бет/ 
2. «Не артық?» /Бастауыш мектеп №1 67 бет/
3. «Көру диктанты»
4.«Суретте қандай заттар жасырынған»
Тренинг элементтері бар жаттығулар.1 сынып оқушыларыҚыркүйек –қазан
қажет болған жағдайда қараша-желтоқсан 
Аптасына бір сағат
Сабақ жоспары 
Хаттама
Педагог-психолог
Бариева.Б
Сынып жетекшілері
МІБ ДЖК
Анықтама 
2.5-ші сынып оқушыларының бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары
1.«5-сынып дегеніміз не?»
2.«Өзіңді таны»
3. «Дос іздеп жүрмін»
4. «Біз және біздің сынып»
Тренинг элементтері бар жаттығулар.5-сынып білім алушыларыҚыркүйек -
Қазан қажет болған жағдайда қараша-желтоқсан 
Аптасына бір сағат
Сабақ жоспары ХаттамаПедагог-психолог
Бариева.Б
Сынып жетекшілері
МІБ ДЖК
Анықтама 
3.Социометрия әдістемесінің нәтижесі бойынша оқушылармен психологиялық түзету-дамыту сабақтары
1. «Кубик»
2. .«Құбыр»
Тренинг элементтері бар жаттығулар.5-7 сынып 
8-10 сынып 
Қазан 
қараша
(каникулдық мектеп аясында)
Сабақ жоспары ХаттамаПедагог-психолог
Камелбай.Ж

4Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу». бағдарламасын жүзеге асыру аясында 
(Аутодеструктивті мінез-құлықты түзету сабақтары) 
Тренинг элементтері бар жаттығулар.1-11 сынып оқушылары Жыл бойыСабақ жоспары ХаттамаПедагог-психологтары 
Камелбай.Ж
Бариева.Б
МІБ ДЖК
5Диагностикалар қорытындысы бойынша түзету сабақтарыТренинг элементтері бар жаттығулар1-11 сынып оқушыларыДиагностика нәтижесіне қарай Сабақ жоспары Хаттама Педагог-психологтар
Сынып жетекшілері

6«ҰБТ-ге дайындық», «ҰБТ-ге сеніммен барамыз» 
1.«Жетістікке жету өз қолыңда»
2. «Мамандық таңдау-өмірдің бір кірпішін қалау»
Тренинг элементтері бар жаттығулар.11 сынып оқушыларыЖелтоқсан-
Мамыр 
Сабақ жоспары Хаттама Педагог-психолог
Камелбай.Ж

7Кәсіби бағдар 
9 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары
1.«Жетістікке жету өз қолыңда»
2. «Мамандық таңдау-өмірдің бір кірпішін қалау»
3.Мамандық-өмір таңдауы
Тренинг элементтері бар жаттығулар.9 сынып оқушыларыҚаңтар 
Ақпан
Наурыз
Сабақ жоспары Хаттама Педагог-психолог
Камелбай.Ж
Сынып жетекшілері
МІБ ДЖК
Анықтама 
84 -сынып оқушыларымен түзету- дамыту сабақтары
1.«Өзіңді таны»
2. «Менің көңіл күйім»
Тренинг элементтері бар жаттығулар.4 сынып оқушылары Ақпан 
Наурыз
Сабақ жоспары Хаттама Педагог-психолог
Бариева.Б

9Сынып жетекшімен бірлескен сынып сағаттарыТренинг элементтері бар жаттығулар.1-11 сыныпЖыл бойыСабақ жоспарыПедагог-психологтар
Сынып жетекшілері

10ЕББҚ балалармен түзету-дамыту сабақтары ЕББҚ ететін балалардың жеке мүмкіндіктерін дамытуЕББҚ балаларЖыл бойы Сабақ жоспары Педагог-психологтар 
IIIАлдын алу-ағарту жұмыстары
1«Бірінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту1 сынып педагогтеріҚыркүйекСеминардың өтуі туралы ақпаратПедагог-психолог
Бариева.Б
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
2Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі
«Баланы мектепке оқуға бейімдеу»
Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту1 сынып ата-аналарыҚыркүйекСеминардың өтуі туралы ақпаратДТЖО
Қалтабаева.Г
педагог-психолог
Бариева.Б
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
3«Орта буынға өту кезінде бесінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» Педагогтерді психологиялық-педагогикалықағарту5 сыныппедагогтеріҚыркүйекСеминардың өтуі туралы ақпаратПедагог-психолог
Бариева.Б
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
4Ата-аналарға арналған мектеп
1.«Балалар мен жасөспірімдер депрессияның белгілері»;
2.«Сынып жетекшісі мен ата-аналардың өзара оң іс-қимылы»;
3.«Буллинг. Оны қалай тоқтатуға болады?»;
4.«Әлеуметтік желілер. Балаларға арналған қауіпсіздік»;
5.«Балалар махаббаты. Ата-аналарға қалай жауап беру керек?»;
6.«Оқушы өміріндегі жағымды эмоциялар»; 
7.«Өтпелі кезең: оқушылардың физикалық және жыныстық дамуы»;
8.«Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі»; 
9.«Жазасыз тәрбиелеу».
Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағартуОрта және жоғары буын ата-аналарыҚыркүйек
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Қаңтар
Ақпан
Наурыз 
Сәуір
Мамыр 
АқпаратПсихологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
сынып жетекшілер
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
5Қыз және ұл балалармен ағарту жұмыстарыҚыз баламен ұл балаларға туындайтын әртүрлі қауіптіліктің алдын алу7-11 сынып қыздары мен ұлдары ҚазанАнықтама Психологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
6«Психологияапталығы»
1-11 сынып оқушылары. Педагогтар.
Ата-аналар 
Желтоқсан Өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат мектеп сайтында орналастыруПсихологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
7Ақпараттық акция, шағын дәрістер: «Қауіпсіз интернет», «Интернет ресурстарын иелену мәдениеті». 
Тақырып шамамен ұсынылған, тақырыптардың таңдауы бойынша жүзеге асырылады, тақырыпты өз тақырыбыңызбен де ауыстыруға болады. Іс-шара мақсатқа сай болуы керек
Интернеттегі қауіпсіз ережелерін қалыптасу жұмыстары1-4 сынып оқушылары үшін 5 сынып оқушылары өткізеді. 
5-7 сынып оқушылары үшін 8 сынып оқушылары өткізеді. 
8-10 сынып оқушылары үшін 11 сынып оқушылары өткізеді
Желтоқсан Анықтама.
-Іс-шараны әзірлеу
Өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат мектеп сайтында орналастыру
Психологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
сынып жетекшілер
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
8«Психологтың кеңестері»айдары бойынша психологтардың әлеуметтік желіге жаднама, кеңестер жариялауы Ата-аналар, педагогтер, оқушыларды психологиялық-педагогикалық ағартуАта-ана
Педагог
оқушылар 
Жыл бойыӘлеуметтік желіге жариялауПедагог-психолог
Камелбай.Ж
Бариева.Б
Әлеуметтік желіге жариялау
9Сенім пошта, телефонының жұмысыАлдын алу жұмыстарыОқушылар
Ата-аналар
Педагогтер 
Жыл бойы Тіркеу журналы Психологиялық қызмет мүшелері
Әлеуметтік педагог
Хавдолда.Г
ДТЖО 
Қалтабаева.Г
Орисбаев.К
Педагог-психологтар
Бариева.Б.
Камелбай.Ж
Тіркеу журналы
10«Емтиханға қалай дайындалу керек?» дәрістерін өткізу.Мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде психоэмоционалдық асқынудың алдын алу.9,11 сынып оқушыларыНаурыз Іс-шараны әзірлеу Өткізу туралы анықтама. Педагог-психолог9,11 сынып жетекшілеріПсихологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
11Тақырып бойынша дәріс: 
- «Емтиханға психологиялық дайындық»
- «ҰБТ-ға психологиялық дайындық»
9, 11 сынып оқушыларында ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде эмоционалды шамадан тыс жүктеменің алдын алу9, 11 сынып оқушыларыМамыр - Іс-шараны әзірлеу. 
- Өткізу туралы ақпарат
Педагог-психолог9,11 сынып жетекшілеріПсихологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу
IV-Кеңес беру
1«Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері»Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері туралы
кеңес беру
1 -сынып ата -аналарыҚыркүйек Кеңес беру журналына тіркеуПедагог-психолог
Бариева.Б
Кеңес беру журналына тіркеу
2«Сіздің балаңыз 5 -сынып оқушысы» 5 -сынып оқушыларының ата -аналарына арналған психологиялық кеңес5 сынып ата-аналарыҚыркүйек Кеңес беру журналына тіркеуПедагог-психолог
Бариева.Б
Кеңес беру журналына тіркеу
3Диагностиканың қорытындысы бойынша суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі Жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңес беру.6-11 сынып оқушыларСәуір Кеңес беру журналына тіркеуПедагог-психолог
Камелбай.Ж
Кеңес беру журналына тіркеу
4Сұраныс бойынша психологиялық кеңес Депрессия,стресс,
агрессияға ұшыраудың алдын алу
Оқушылар 
Ата-аналар
Мұғалімдер
Жыл бойыКеңес беру журналына тіркеуПедагог-психологтарыКеңес беру журналына тіркеу
5Ата аналарға арналған кеңес: «Өзіңізді және балаңызды болашақ емтихандарға қалай дайындауға болады»Ата-аналарды кәсіптік ағарту9,11 сыныптардың ата-аналарыБейіндік оқыту бойынша директордың орынбасары, психологтерАқпараттар
- Іс-шараны әзірлеу.
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу

Кеңес беру журналына тіркеу
6Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл -кеңесҰБТ -ға дайындық бойынша психологиялық кеңес 11 -сынып білім алушыларыСәуір Кеңес беру журналына тіркеуПедагог-психолог
Камелбай.Ж
Кеңес беру журналына тіркеу
7Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер Балаларға, ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмекБалалар, ата-аналар, педагогтерСұраныс бойыншаПедагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазуПедагог-психологтар
Камелбай.Ж
Бариева.Б
Кеңес беру журналына тіркеу
8Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер Психологиялық көмекСұраныстар негізіндеСұраныс бойыншаПсихологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазуПедагог-психологтары
Камелбай.Ж
Бариева.Б
Кеңес беру журналына тіркеу
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
1Ата-анасының (заңды өкілдерінің) білім алушыға білім беру ұйымында психологиялық қолдау көрсетуге келісімі Ата-аналардан баламен жұмысқа келісімін алу1-11 сынып ата-аналары Қыркүйек Келісім парағы Педагог-психологтар
Бариева.Б
Камелбай.Ж
Ата-аналармен келісім шарт
2Психологтарға арналған семинарларға, конференцияларға қатысуӨз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейтуПсихологтерЖыл бойыІс-шаралар бағдарламаларыПедагог-психологтар
Бариева.Б
Камелбай.Ж
Бағдарлам
Презентация
3Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жылдық есеп жасауЕсептілікті орындауӘдістемелік бөлімҚаңтар мамыр 
Педагог-психологтары
Бариева.Б
Камелбай.Ж.
Әдістемелік бөлім ұсынған нысан бойынша жылдық талдамалық және статистикалық есеп.
Бекітемін:
Мектеп директоры   Л.Ж.Хамытқожаева 
2024-2025   оқу  жылындағы   педагог – психологтың қыркүйек айына   (апталық)   жұмыс    жоспары
КҮНІІ АПТАІІ АПТАІІІ АПТАІV АПТАV АПТА
ДҮЙСЕНБІ2.091.«Керн-Йирасек» тесті9.09
16.09
23.09
30.09
СЕЙСЕНБІ3.09
10.09
17.09
24.09


СӘРСЕНБІ4.09
11.09
18.09
25.09


БЕЙСЕНБІ5.09
12.09
19.09
26.09


ЖҰМА6.09
13.09
20.09
27.09


Бекітемін:                Л.Ж.Хамытқожаева 
мектеп директоры      
Білім беру ұйымының  педагог-психологтарының апталық жұмыс циклограммасы
Апта күндеріУақытыЖұмыстың мазмұны
Дүйсенбі8.00-09.00Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс
09.00-11.00Психодиагностика
11.00-12.30Кеңес беру (сұраныс бойынша)
Түзету-дамыту сабақтары
12.30-13.00Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу)
14.00-16.00Психодиагностика
Түзету-дамыту сабақтары
Кеңес беру (сұраныс бойынша)
15.00-17.00Диагностика жұмыстарын өңдеу
Сейсенбі8.00-09.00Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс
09.00-11.00Психодиагностика
11.00-12.30Кеңес беру (сұраныс бойынша)
Түзету-дамыту сабақтары
12.30-13.00Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу)
14.00-17.00Психодиагностика
Түзету-дамыту сабақтары
Кеңес беру (сұраныс бойынша
Сәрсенбі8.00-09.00Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс
09.00-10.00Психодиагностика
10.00-12.30Түзету-дамыту сабақтары
12.30-13.00Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу)
14.00-16.00Психодиагностика
Түзету-дамыту сабақтары
16.00-17.00Ағартушылық жұмыстар
16.00-18.00Диагностика жұмыстарын өңдеу
Бейсенбі 8.00-09.00Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс
10.00-11.00Психодиагностика
11.00-12.30Түзету-дамыту сабақтары
12.30-13.00Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу)
14.00-15.00Алдын алу жұмыстары
15.00-17.00Түзету-дамыту сабақтары
Жұма 8.00-09.00Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс
10.00-11.00Психодиагностика
Түзету-дамыту сабақтары
11.00-12.30Кеңес беру (сұраныс бойынша)
12.30-13.00Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу)
14.00-15.00Ағартушылық жұмыстар
15.00-17.00Психодиагностика
Түзету-дамыту сабақтары

Похожие публикации:

17 октябрь 2024 Мектеп Әкімшілік
17 октябрь 2024 Мектеп Әкімшілік
26 июнь 2022 Мектеп ұжымы
Мекен жайымыз
Жамбыл ауданы, көшесі, үй

©2016-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің "Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru