18
октябрь
2024
психолог бұрышы
Бекітемін:
мектеп директорыЛ.Ж.Хамытқожаева
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
2024-2025 оқу жылына арналған
«Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары
«Наурызбайбатыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
üҚР Конституциясы
üҚР бала құқығы туралы заңы
üҚР «Білім туралы» заңы
üҚР білімінің даму концепциясы
üҚР «Неке және отбасы» заңы
üПсихологтың әдеп кодексі
üПсихологтың лауазымдық нұсқаулығы
üҚР Білім және ғылым министрінің 2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы (Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы )
üҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы (Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы)
üҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «Білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
üЫ. Алтысарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2024-2025 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
Мақсаты:
Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Негізгі міндеттері:
ØБілім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
ØБілім алушыларды психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
ØПсиходиагностикалықжәнепсихокоррекциялықжұмыстардыжүзегеасыру;
ØБілім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
ØПсихологиялық проблемаларды шешуде және оқу - тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда оқушыларға, ата - аналар мен педагогтерге консультациялық көмек, қолдау көрсету;
ØБілім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
Психодиагностика.Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық - педагогикалық зерттеу.
Психопрофилактика.Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен ауытқушылықтардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік – психологиялық жат қылықтарының алдын алу.
Психологиялық кеңес беру.Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға жағдайды шешуге көмек көрсету.
Психологиялық түзету.Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісіне қиындықтар, мәселелер, белсенді әсер етушілермен жұмыс. Психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуды болдырмау.
Психологиялық ағарту. Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке сұранысты қалыптастыру және проблемаларды шешу жолдары туралы ақпарат беру.
Бекітемін:
Мектеп директоры Л.Ж.Хамытқожаева
2024-2025 оқу жылындағы педагог – психологтың қыркүйек айына (апталық) жұмыс жоспары
Бекітемін: Л.Ж.Хамытқожаева
мектеп директоры
Білім беру ұйымының педагог-психологтарының апталық жұмыс циклограммасы
мектеп директорыЛ.Ж.Хамытқожаева
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
2024-2025 оқу жылына арналған
«Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары
«Наурызбайбатыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
üҚР Конституциясы
üҚР бала құқығы туралы заңы
üҚР «Білім туралы» заңы
üҚР білімінің даму концепциясы
üҚР «Неке және отбасы» заңы
üПсихологтың әдеп кодексі
üПсихологтың лауазымдық нұсқаулығы
üҚР Білім және ғылым министрінің 2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы (Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы )
üҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы (Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы)
üҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «Білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
üЫ. Алтысарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2024-2025 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
Мақсаты:
Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Негізгі міндеттері:
ØБілім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
ØБілім алушыларды психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
ØПсиходиагностикалықжәнепсихокоррекциялықжұмыстардыжүзегеасыру;
ØБілім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
ØПсихологиялық проблемаларды шешуде және оқу - тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда оқушыларға, ата - аналар мен педагогтерге консультациялық көмек, қолдау көрсету;
ØБілім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
Психодиагностика.Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық - педагогикалық зерттеу.
Психопрофилактика.Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен ауытқушылықтардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік – психологиялық жат қылықтарының алдын алу.
Психологиялық кеңес беру.Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға жағдайды шешуге көмек көрсету.
Психологиялық түзету.Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісіне қиындықтар, мәселелер, белсенді әсер етушілермен жұмыс. Психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуды болдырмау.
Психологиялық ағарту. Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке сұранысты қалыптастыру және проблемаларды шешу жолдары туралы ақпарат беру.
Тамыз | ||||
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау | ||||
Қызметі | Мақсаты | Жауаптылар | Аяқтаунысаны | |
1 | Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту | Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру | Психологиялыққызметтіңқұрамы | Оқу жылына бекітілген жоспар |
2 | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық |
3 | Мобильді топтың құрамытуралыбұйрықтыбекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
3 | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту. | Нормативтік-құқықтық базаны құру | ДТІЖО | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық. |
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу белгісі |
І.Диагностика | |||||||
1 | 1.«Керн-Йирасек» тесті 2.Сөздер көшірмесі 3.Нүктелер көшірмесі /Бастауыш мектеп. №1 Жұмыс кітабы 39-40 бет/ | Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу Диагностикалау | 1 сынып | Қыркүйек Қараша Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. | МІБ ПК Анықтама |
2 | 1.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/ 2.«Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» сауалнамасы. 3. Оқушының оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау./ Бастауыш мектеп №1 182 бет/ | 5 сынып | Қыркүйек Қараша Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. | МІБ ПК Анықтама | |
3 | «Мектептегі мазасыздану» тесті. Филлипс тесті Мектеп психологының жұмыс кітабы 5-8 сынып№1 130-133 бет. | Кіші және орта мектеп оқушының мектепке байланысты қобалжуының деңгейін зерттеу. | 5-6-7-8 сынып оқушылары | Қыркүйек | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Анықтама |
4 | «Дж.Мореноның редакцияланған «Социометрия» әдістемесі. Топтық психологиялық климаты және тұлғааралық қатынастар құрылымындағы оқушының мәртебесін зерттеу. Бастауыш мектеп№1 . 182-183бет/ | Сынып мүшелері арасындағы өзара эмоционалдық қатынасты анықтап,сыныптың белгілі-бір мүшесінің топтық жағдайын анықтау. | 5-10 сынып | Қыркүйек | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж сыныпжетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
5 | Басымдық профилі Л.Йовайшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі (Г.В.Резапкинаның модификациясы) Мнетеп психологының жұмыс кітабы 9-11 107-109 бет/ | Табиғи эксперимент | 10 сынып оқушылары | Қазан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Анықтама |
6 | Аутодеструктивті мінез-құлықтарын анықтау диагностикалары 1. «Суидиттік бағыттылықты анықтау» СБА әдістемесі /Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 70-73 бет/ | Оқушылардың мінез- құлқындағы өзгерістерді анықтау | 6-10 сынып | Наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. Камелбай.Ж | ПҚ отырысы Анықтама |
7 | Буллинг, кибербуллинг, зорлық-зомбылық, жыныстық тиіспеушілікті анықтау диагностикалары 1.Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ. Сауалнама 2.«Буллинг» Л.Г.Федеренко | Зорлық-зомбылықтың, буллингтің алдын алу | 5-11 сыныптар | Қазан,наурыз Қазан,наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
8 | «Тәуекел», «қатер» топтарына жататын білім алушыларды анықтау 1.Қобалжуды, фрустрацияны,агрессивтілікті және ригиттілікті өзіндік бағалау тесті./ 160 бет 5-8 жұмыс кітабы/ 2. «Суицидтік қауіп картасы» Л.Б.Шнайдер /Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 73-74 бет/ | Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу | 5-10 сынып 6-10 сынып | Қыркүйек Қараша | Диагностика нәтижелерін талдау Тізімге алу | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
9 | Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау | 8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау | 3-5 сыныптар | База ашылған уақытында | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б | МІБ ДЖК Анықтама |
10 | Таңдау бойынша диагностикалық проективті әдістемелер. 1.«Ағаштағы адамдар», 2.«Менің сыныбым» | Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және ішкі эмоциялықкүйін анықтау | 5-10 сынып | Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психологтар сынып жетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
11 | Оқушылардың өзін- өзі бағалауын анықтау 1.«Баспалдақ» әдістемесі /Бастауыш мектеп 89 бет/ 2. «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» Айзенк тесті | Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | 2-5 сынып 6-10 сынып | Қыркүйек Ақпан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог сынып жетекшілері | Анықтама |
12 | Кәсіби бағыттылығын анықтау Д.Ж.Холландтың «Тұлға типтерін анықтау» /мектеп психологының жұмыс кітабы. /9-11 сынып. 104-106 бет/ | Кәсіптік бағдар бойынша диагностикалау | 9 сынып оқушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
13 | І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4» бар оқушылардан сауалнама «Пәнге көзқарас» сауалнамасы /мектеп психологының жұмыс кітабы.5-8 сынып.140-141 бет/ | Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау | 5-11 білім алушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психологтар Сынып жетекшілері | ӘК отырысы Анықтама |
14 | «Кактус» әдістемесі | Баланың бойындағы агрессия деңгейін анықтау | 2-4 сынып | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б | Анықтама |
15 | 4 сынып білім алушыларының оқу мотивациясын анықтау 1.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/ | 4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу | 4 сынып оқушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | Анықтама |
16 | Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы | Бірінші жартыжылдықта МПҚ анықталған оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау. | Оқушылар контингенті | Наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | Анықтама |
17 | «Мен болашақ бесінші сынып оқушысымын» тақырыбында проективтік шығарма әдістемесі | Бастауыш буыннан орта буынға көшу дайындығын зерделеу | 4 сынып оқушылары | Мамыр | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | Анықтама |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||
1. | 1-ші сынып оқушыларының бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. Зейінді дамыту және түзету 1.«Графикалық диктант» Д.Б.Эльконин Бастауыш мектеп № 140-41 бет/ 2. «Не артық?» /Бастауыш мектеп №1 67 бет/ 3. «Көру диктанты» 4.«Суретте қандай заттар жасырынған» | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 1 сынып оқушылары | Қыркүйек –қазан қажет болған жағдайда қараша-желтоқсан Аптасына бір сағат | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
2. | 5-ші сынып оқушыларының бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары 1.«5-сынып дегеніміз не?» 2.«Өзіңді таны» 3. «Дос іздеп жүрмін» 4. «Біз және біздің сынып» | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 5-сынып білім алушылары | Қыркүйек - Қазан қажет болған жағдайда қараша-желтоқсан Аптасына бір сағат | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
3. | Социометрия әдістемесінің нәтижесі бойынша оқушылармен психологиялық түзету-дамыту сабақтары 1. «Кубик» 2. .«Құбыр» | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 5-7 сынып 8-10 сынып | Қазан қараша (каникулдық мектеп аясында) | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Камелбай.Ж | |
4 | Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу». бағдарламасын жүзеге асыру аясында (Аутодеструктивті мінез-құлықты түзету сабақтары) | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 1-11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психологтары Камелбай.Ж Бариева.Б | МІБ ДЖК |
5 | Диагностикалар қорытындысы бойынша түзету сабақтары | Тренинг элементтері бар жаттығулар | 1-11 сынып оқушылары | Диагностика нәтижесіне қарай | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психологтар Сынып жетекшілері | |
6 | «ҰБТ-ге дайындық», «ҰБТ-ге сеніммен барамыз» 1.«Жетістікке жету өз қолыңда» 2. «Мамандық таңдау-өмірдің бір кірпішін қалау» | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 11 сынып оқушылары | Желтоқсан- Мамыр | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Камелбай.Ж | |
7 | Кәсіби бағдар 9 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары 1.«Жетістікке жету өз қолыңда» 2. «Мамандық таңдау-өмірдің бір кірпішін қалау» 3.Мамандық-өмір таңдауы | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 9 сынып оқушылары | Қаңтар Ақпан Наурыз | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Камелбай.Ж Сынып жетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
8 | 4 -сынып оқушыларымен түзету- дамыту сабақтары 1.«Өзіңді таны» 2. «Менің көңіл күйім» | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 4 сынып оқушылары | Ақпан Наурыз | Сабақ жоспары Хаттама | Педагог-психолог Бариева.Б | |
9 | Сынып жетекшімен бірлескен сынып сағаттары | Тренинг элементтері бар жаттығулар. | 1-11 сынып | Жыл бойы | Сабақ жоспары | Педагог-психологтар Сынып жетекшілері | |
10 | ЕББҚ балалармен түзету-дамыту сабақтары | ЕББҚ ететін балалардың жеке мүмкіндіктерін дамыту | ЕББҚ балалар | Жыл бойы | Сабақ жоспары | Педагог-психологтар | |
IIIАлдын алу-ағарту жұмыстары | |||||||
1 | «Бірінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» | Педагогтерді психологиялық-педагогикалық ағарту | 1 сынып педагогтері | Қыркүйек | Семинардың өтуі туралы ақпарат | Педагог-психолог Бариева.Б | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
2 | Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі «Баланы мектепке оқуға бейімдеу» | Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту | 1 сынып ата-аналары | Қыркүйек | Семинардың өтуі туралы ақпарат | ДТЖО Қалтабаева.Г педагог-психолог Бариева.Б | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
3 | «Орта буынға өту кезінде бесінші сынып оқушыларының сәтті бейімделуіне жағдай жасау» | Педагогтерді психологиялық-педагогикалықағарту | 5 сыныппедагогтері | Қыркүйек | Семинардың өтуі туралы ақпарат | Педагог-психолог Бариева.Б | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
4 | Ата-аналарға арналған мектеп 1.«Балалар мен жасөспірімдер депрессияның белгілері»; 2.«Сынып жетекшісі мен ата-аналардың өзара оң іс-қимылы»; 3.«Буллинг. Оны қалай тоқтатуға болады?»; 4.«Әлеуметтік желілер. Балаларға арналған қауіпсіздік»; 5.«Балалар махаббаты. Ата-аналарға қалай жауап беру керек?»; 6.«Оқушы өміріндегі жағымды эмоциялар»; 7.«Өтпелі кезең: оқушылардың физикалық және жыныстық дамуы»; 8.«Отбасындағы микроклимат және бала тәрбиесі»; 9.«Жазасыз тәрбиелеу». | Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту | Орта және жоғары буын ата-аналары | Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр | Ақпарат | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж сынып жетекшілер | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
5 | Қыз және ұл балалармен ағарту жұмыстары | Қыз баламен ұл балаларға туындайтын әртүрлі қауіптіліктің алдын алу | 7-11 сынып қыздары мен ұлдары | Қазан | Анықтама | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
6 | «Психологияапталығы» | 1-11 сынып оқушылары. Педагогтар. Ата-аналар | Желтоқсан | Өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат мектеп сайтында орналастыру | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу | |
7 | Ақпараттық акция, шағын дәрістер: «Қауіпсіз интернет», «Интернет ресурстарын иелену мәдениеті». Тақырып шамамен ұсынылған, тақырыптардың таңдауы бойынша жүзеге асырылады, тақырыпты өз тақырыбыңызбен де ауыстыруға болады. Іс-шара мақсатқа сай болуы керек | Интернеттегі қауіпсіз ережелерін қалыптасу жұмыстары | 1-4 сынып оқушылары үшін 5 сынып оқушылары өткізеді. 5-7 сынып оқушылары үшін 8 сынып оқушылары өткізеді. 8-10 сынып оқушылары үшін 11 сынып оқушылары өткізеді | Желтоқсан | Анықтама. -Іс-шараны әзірлеу Өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат мектеп сайтында орналастыру | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж сынып жетекшілер | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
8 | «Психологтың кеңестері»айдары бойынша психологтардың әлеуметтік желіге жаднама, кеңестер жариялауы | Ата-аналар, педагогтер, оқушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту | Ата-ана Педагог оқушылар | Жыл бойы | Әлеуметтік желіге жариялау | Педагог-психолог Камелбай.Ж Бариева.Б | Әлеуметтік желіге жариялау |
9 | Сенім пошта, телефонының жұмысы | Алдын алу жұмыстары | Оқушылар Ата-аналар Педагогтер | Жыл бойы | Тіркеу журналы | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | Тіркеу журналы |
10 | «Емтиханға қалай дайындалу керек?» дәрістерін өткізу. | Мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде психоэмоционалдық асқынудың алдын алу. | 9,11 сынып оқушылары | Наурыз | Іс-шараны әзірлеу Өткізу туралы анықтама. | Педагог-психолог9,11 сынып жетекшілері | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
11 | Тақырып бойынша дәріс: - «Емтиханға психологиялық дайындық» - «ҰБТ-ға психологиялық дайындық» | 9, 11 сынып оқушыларында ҰБТ-ға және мемлекеттік емтихандарға дайындық кезінде эмоционалды шамадан тыс жүктеменің алдын алу | 9, 11 сынып оқушылары | Мамыр | - Іс-шараны әзірлеу. - Өткізу туралы ақпарат | Педагог-психолог9,11 сынып жетекшілері | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу |
IV-Кеңес беру | |||||||
1 | «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» | Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері туралы кеңес беру | 1 -сынып ата -аналары | Қыркүйек | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психолог Бариева.Б | Кеңес беру журналына тіркеу |
2 | «Сіздің балаңыз 5 -сынып оқушысы» | 5 -сынып оқушыларының ата -аналарына арналған психологиялық кеңес | 5 сынып ата-аналары | Қыркүйек | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психолог Бариева.Б | Кеңес беру журналына тіркеу |
3 | Диагностиканың қорытындысы бойынша суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі | Жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңес беру. | 6-11 сынып оқушылар | Сәуір | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Кеңес беру журналына тіркеу |
4 | Сұраныс бойынша психологиялық кеңес | Депрессия,стресс, агрессияға ұшыраудың алдын алу | Оқушылар Ата-аналар Мұғалімдер | Жыл бойы | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психологтары | Кеңес беру журналына тіркеу |
5 | Ата аналарға арналған кеңес: «Өзіңізді және балаңызды болашақ емтихандарға қалай дайындауға болады» | Ата-аналарды кәсіптік ағарту | 9,11 сыныптардың ата-аналары | Бейіндік оқыту бойынша директордың орынбасары, психологтер | Ақпараттар - Іс-шараны әзірлеу. Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу | Кеңес беру журналына тіркеу | |
6 | Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл -кеңес | ҰБТ -ға дайындық бойынша психологиялық кеңес | 11 -сынып білім алушылары | Сәуір | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Кеңес беру журналына тіркеу |
7 | Мұғалімдер мен ата-аналардың сұранысы бойынша балаларға арналған жеке кеңестер | Балаларға, ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық көмек | Балалар, ата-аналар, педагогтер | Сұраныс бойынша | Педагог-психологтың жеке консультацияларын есепке алу журналына жазу | Педагог-психологтар Камелбай.Ж Бариева.Б | Кеңес беру журналына тіркеу |
8 | Әкімшіліктің, ата-аналардың және мұғалімдердің сұраныстары негізінде топтық кеңестер | Психологиялық көмек | Сұраныстар негізінде | Сұраныс бойынша | Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналына жазу | Педагог-психологтары Камелбай.Ж Бариева.Б | Кеңес беру журналына тіркеу |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||
1 | Ата-анасының (заңды өкілдерінің) білім алушыға білім беру ұйымында психологиялық қолдау көрсетуге келісімі | Ата-аналардан баламен жұмысқа келісімін алу | 1-11 сынып ата-аналары | Қыркүйек | Келісім парағы | Педагог-психологтар Бариева.Б Камелбай.Ж | Ата-аналармен келісім шарт |
2 | Психологтарға арналған семинарларға, конференцияларға қатысу | Өз дағдыларын, білімін, дағдыларын кеңейту | Психологтер | Жыл бойы | Іс-шаралар бағдарламалары | Педагог-психологтар Бариева.Б Камелбай.Ж | Бағдарлам Презентация |
3 | Психологиялық қызметтің жұмысы туралы жылдық есеп жасау | Есептілікті орындау | Әдістемелік бөлім | Қаңтар мамыр | Педагог-психологтары Бариева.Б Камелбай.Ж. | Әдістемелік бөлім ұсынған нысан бойынша жылдық талдамалық және статистикалық есеп. |
Мектеп директоры Л.Ж.Хамытқожаева
2024-2025 оқу жылындағы педагог – психологтың қыркүйек айына (апталық) жұмыс жоспары
КҮНІ | І АПТА | ІІ АПТА | ІІІ АПТА | ІV АПТА | V АПТА | |||||
ДҮЙСЕНБІ | 2.09 | 1.«Керн-Йирасек» тесті | 9.09 | 16.09 | 23.09 | 30.09 | ||||
СЕЙСЕНБІ | 3.09 | 10.09 | 17.09 | 24.09 | ||||||
СӘРСЕНБІ | 4.09 | 11.09 | 18.09 | 25.09 | ||||||
БЕЙСЕНБІ | 5.09 | 12.09 | 19.09 | 26.09 | ||||||
ЖҰМА | 6.09 | 13.09 | 20.09 | 27.09 |
мектеп директоры
Білім беру ұйымының педагог-психологтарының апталық жұмыс циклограммасы
Апта күндері | Уақыты | Жұмыстың мазмұны |
Дүйсенбі | 8.00-09.00 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс |
09.00-11.00 | Психодиагностика | |
11.00-12.30 | Кеңес беру (сұраныс бойынша) Түзету-дамыту сабақтары | |
12.30-13.00 | Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу) | |
14.00-16.00 | Психодиагностика Түзету-дамыту сабақтары Кеңес беру (сұраныс бойынша) | |
15.00-17.00 | Диагностика жұмыстарын өңдеу | |
Сейсенбі | 8.00-09.00 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс |
09.00-11.00 | Психодиагностика | |
11.00-12.30 | Кеңес беру (сұраныс бойынша) Түзету-дамыту сабақтары | |
12.30-13.00 | Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу) | |
14.00-17.00 | Психодиагностика Түзету-дамыту сабақтары Кеңес беру (сұраныс бойынша | |
Сәрсенбі | 8.00-09.00 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс |
09.00-10.00 | Психодиагностика | |
10.00-12.30 | Түзету-дамыту сабақтары | |
12.30-13.00 | Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу) | |
14.00-16.00 | Психодиагностика Түзету-дамыту сабақтары | |
16.00-17.00 | Ағартушылық жұмыстар | |
16.00-18.00 | Диагностика жұмыстарын өңдеу | |
Бейсенбі | 8.00-09.00 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс |
10.00-11.00 | Психодиагностика | |
11.00-12.30 | Түзету-дамыту сабақтары | |
12.30-13.00 | Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу) | |
14.00-15.00 | Алдын алу жұмыстары | |
15.00-17.00 | Түзету-дамыту сабақтары | |
Жұма | 8.00-09.00 | Әдістемелік-ұйымдастырушылық жұмыс |
10.00-11.00 | Психодиагностика Түзету-дамыту сабақтары | |
11.00-12.30 | Кеңес беру (сұраныс бойынша) | |
12.30-13.00 | Журнал толтыру (кеңес беру, тіркеу) | |
14.00-15.00 | Ағартушылық жұмыстар | |
15.00-17.00 | Психодиагностика Түзету-дамыту сабақтары |