02
сентябрь
2024
Психологиялық Бұрыш
Бекітемін:
мектеп директорыЛ.Ж.Хамытқожаева
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
2024-2025 оқу жылына арналған
«Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары
«Наурызбайбатыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
üҚР Конституциясы
üҚР бала құқығы туралы заңы
üҚР «Білім туралы» заңы
üҚР білімінің даму концепциясы
üҚР «Неке және отбасы» заңы
üПсихологтың әдеп кодексі
üПсихологтың лауазымдық нұсқаулығы
üҚР Білім және ғылым министрінің 2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы (Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы )
üҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы (Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы)
üҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «Білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
üЫ. Алтысарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2024-2025 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
Мақсаты:
Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Негізгі міндеттері:
ØБілім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
ØБілім алушыларды психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
ØПсиходиагностикалықжәнепсихокоррекциялықжұмыстардыжүзегеасыру;
ØБілім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
ØПсихологиялық проблемаларды шешуде және оқу - тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда оқушыларға, ата - аналар мен педагогтерге консультациялық көмек, қолдау көрсету;
ØБілім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
Психодиагностика.Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық - педагогикалық зерттеу.
Психопрофилактика.Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен ауытқушылықтардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік – психологиялық жат қылықтарының алдын алу.
Психологиялық кеңес беру.Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға жағдайды шешуге көмек көрсету.
Психологиялық түзету.Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісіне қиындықтар, мәселелер, белсенді әсер етушілермен жұмыс. Психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуды болдырмау.
Психологиялық ағарту. Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке сұранысты қалыптастыру және проблемаларды шешу жолдары туралы ақпарат беру.
мектеп директорыЛ.Ж.Хамытқожаева
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
2024-2025 оқу жылына арналған
«Психологиялық қызметтің» жұмыс жоспары
«Наурызбайбатыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді:
üҚР Конституциясы
üҚР бала құқығы туралы заңы
üҚР «Білім туралы» заңы
üҚР білімінің даму концепциясы
üҚР «Неке және отбасы» заңы
üПсихологтың әдеп кодексі
üПсихологтың лауазымдық нұсқаулығы
üҚР Білім және ғылым министрінің 2011ж. «20» желтоқсан №528 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы (Орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы)
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы (Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы )
üҚазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы (Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы)
üҚРБҒДМБ2020-2025ж.ж. «Білім беруұйымдарыныңпсихологиялыққызметі мен мектептердегітатуласуқызметтерікүшейту»
üҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 25.08.2022 ж. № 377 бұйрығы негізінде «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» (Әділет министрлігінде тіркелген күні 26.08.2022 ж.) психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
üЫ. Алтысарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2024-2025 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хат
Мақсаты:
Мектеп кезеңінде қолайлы психологиялық жағдай жасау және оқу процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету арқылы білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық сүйемелдеу.
Негізгі міндеттері:
ØБілім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
ØБілім алушыларды психологиялық - педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
ØПсиходиагностикалықжәнепсихокоррекциялықжұмыстардыжүзегеасыру;
ØБілім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
ØПсихологиялық проблемаларды шешуде және оқу - тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда оқушыларға, ата - аналар мен педагогтерге консультациялық көмек, қолдау көрсету;
ØБілім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
Психодиагностика.Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық - педагогикалық зерттеу.
Психопрофилактика.Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен ауытқушылықтардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік – психологиялық жат қылықтарының алдын алу.
Психологиялық кеңес беру.Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға жағдайды шешуге көмек көрсету.
Психологиялық түзету.Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісіне қиындықтар, мәселелер, белсенді әсер етушілермен жұмыс. Психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуды болдырмау.
Психологиялық ағарту. Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке сұранысты қалыптастыру және проблемаларды шешу жолдары туралы ақпарат беру.
Тамыз | ||||
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау | ||||
Қызметі | Мақсаты | Жауаптылар | Аяқтаунысаны | |
1 | Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту | Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру | Психологиялыққызметтіңқұрамы | Оқу жылына бекітілген жоспар |
2 | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық |
3 | Мобильді топтың құрамытуралыбұйрықтыбекіту | Нормативтік-құқықтық базаны құру | Хатшы | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
3 | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрықты бекіту. | Нормативтік-құқықтық базаны құру | ДТІЖО | «Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық. |
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу белгісі |
І.Диагностика | |||||||
1 | 1.«Керн-Йирасек» тесті 2.Сөздер көшірмесі 3.Нүктелер көшірмесі /Бастауыш мектеп. №1 Жұмыс кітабы 39-40 бет/ | Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу Диагностикалау | 1 сынып | Қыркүйек Қараша Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. | МІБ ПК Анықтама |
2 | 1.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/ 2.«Оқушының мектепке деген көзқарасын анықтау» сауалнамасы. 3. Оқушының оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау./ Бастауыш мектеп №1 182 бет/ | 5 сынып | Қыркүйек Қараша Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. | МІБ ПК Анықтама | |
3 | «Мектептегі мазасыздану» тесті. Филлипс тесті Мектеп психологының жұмыс кітабы 5-8 сынып№1 130-133 бет. | Кіші және орта мектеп оқушының мектепке байланысты қобалжуының деңгейін зерттеу. | 5-6-7-8 сынып оқушылары | Қыркүйек | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Анықтама |
4 | «Дж.Мореноның редакцияланған «Социометрия» әдістемесі. Топтық психологиялық климаты және тұлғааралық қатынастар құрылымындағы оқушының мәртебесін зерттеу. Бастауыш мектеп№1 . 182-183бет/ | Сынып мүшелері арасындағы өзара эмоционалдық қатынасты анықтап,сыныптың белгілі-бір мүшесінің топтық жағдайын анықтау. | 5-10 сынып | Қыркүйек | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж сыныпжетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
5 | Басымдық профилі Л.Йовайшидің белгілі бір мамандыққа бейімділігін анықтау әдістемесі (Г.В.Резапкинаның модификациясы) Мнетеп психологының жұмыс кітабы 9-11 107-109 бет/ | Табиғи эксперимент | 10 сынып оқушылары | Қазан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | Анықтама |
6 | Аутодеструктивті мінез-құлықтарын анықтау диагностикалары 1. «Суидиттік бағыттылықты анықтау» СБА әдістемесі /Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 70-73 бет/ | Оқушылардың мінез- құлқындағы өзгерістерді анықтау | 6-10 сынып | Наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б. Камелбай.Ж | ПҚ отырысы Анықтама |
7 | Буллинг, кибербуллинг, зорлық-зомбылық, жыныстық тиіспеушілікті анықтау диагностикалары 1.Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ. Сауалнама 2.«Буллинг» Л.Г.Федеренко | Зорлық-зомбылықтың, буллингтің алдын алу | 5-11 сыныптар | Қазан,наурыз Қазан,наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
8 | «Тәуекел», «қатер» топтарына жататын білім алушыларды анықтау 1.Қобалжуды, фрустрацияны,агрессивтілікті және ригиттілікті өзіндік бағалау тесті./ 160 бет 5-8 жұмыс кітабы/ 2. «Суицидтік қауіп картасы» Л.Б.Шнайдер /Мектеп психологының жұмыс кітабы. 9-11 сынып 73-74 бет/ | Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу | 5-10 сынып 6-10 сынып | Қыркүйек Қараша | Диагностика нәтижелерін талдау Тізімге алу | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
9 | Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау | 8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау | 3-5 сыныптар | База ашылған уақытында | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б | МІБ ДЖК Анықтама |
10 | Таңдау бойынша диагностикалық проективті әдістемелер. 1.«Ағаштағы адамдар», 2.«Менің сыныбым» | Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және ішкі эмоциялықкүйін анықтау | 5-10 сынып | Желтоқсан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психологтар сынып жетекшілері | МІБ ДЖК Анықтама |
11 | Оқушылардың өзін- өзі бағалауын анықтау 1.«Баспалдақ» әдістемесі /Бастауыш мектеп 89 бет/ 2. «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» Айзенк тесті | Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | 2-5 сынып 6-10 сынып | Қыркүйек Ақпан | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог сынып жетекшілері | Анықтама |
12 | Кәсіби бағыттылығын анықтау Д.Ж.Холландтың «Тұлға типтерін анықтау» /мектеп психологының жұмыс кітабы. /9-11 сынып. 104-106 бет/ | Кәсіптік бағдар бойынша диагностикалау | 9 сынып оқушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Камелбай.Ж | МІБ ДЖК Анықтама |
13 | І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4» бар оқушылардан сауалнама «Пәнге көзқарас» сауалнамасы /мектеп психологының жұмыс кітабы.5-8 сынып.140-141 бет/ | Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау | 5-11 білім алушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психологтар Сынып жетекшілері | ӘК отырысы Анықтама |
14 | «Кактус» әдістемесі | Баланың бойындағы агрессия деңгейін анықтау | 2-4 сынып | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б | Анықтама |
15 | 4 сынып білім алушыларының оқу мотивациясын анықтау 1.Н.Г.Лусканова «Мектептегі мотивация деңгейін бағалау» әдістемесі. /Мектеп психологы жұмыс кітабы.Бастауыш сынып№1 126-127 бет/ | 4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу | 4 сынып оқушылары | Қаңтар | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | Анықтама |
16 | Бақылау диагностикасы «тәуекел тобы» контингентінің психодиагностикасы | Бірінші жартыжылдықта МПҚ анықталған оқушыларының психологиялық денсаулығының жай-күйін бағалау. | Оқушылар контингенті | Наурыз | Диагностика нәтижелерін талдау | Психологиялық қызмет мүшелері Әлеуметтік педагог Хавдолда.Г ДТЖО Қалтабаева.Г Орисбаев.К Педагог-психологтар Бариева.Б. Камелбай.Ж | Анықтама |
17 | «Мен болашақ бесінші сынып оқушысымын» тақырыбында проективтік шығарма әдістемесі | Бастауыш буыннан орта буынға көшу дайындығын зерделеу | 4 сынып оқушылары | Мамыр | Диагностика нәтижелерін талдау | Педагог-психолог Бариева.Б Сынып жетекшілері | Анықтама |