Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына конкурс » Н.Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7((727) 702-07-11
Есепші бөлімі:
+7(708) 627-64-87
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына конкурс
16
ноябрь
2023

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына конкурс

«Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылдық округі, Ұзынағаш ауылы, Қарасай батыр көшесі № 6Г, электрондық пошта - kutpanbetuly@mail.ru, байланыс телефон нөмірі - 8 (72770) 2-07-11

Бос лауазымның атауы директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Жалақының төлеу мөлшері – 150 000 теңгеден -200 000 теңгеге дейін
Жұмыс түрі – тұрақты
Оқыту тілі - қазақша
Лауазымдық міндеттері:
1.Формалар бойынша статистикалық есептер.
2.Тәрбие жұмысының тұжырымдамасын жүзеге асыру .
3.Орта мектеп, мектеп – жанұя жүйесін жүзеге асыру.
4. . ҚР Конституциясын, Білім, Мұғалімдер мәртебесі , Тіл , Отбасы және неке туралы заңдарының және Еңбек және Әдеп кодексінің, Балалар құқығын қорғау конвенциясының орындалуын бақылау.
5. Жол қауіпсіздігі, көше қозғалысы ережелерін оқытуды қадағалау
6. Зиянды әдеттермен күрес жұмыстарын жүргізу
7. Рәміздер, дәстүрлер туралы мектепте мерекелер өткізу
8. Кәсіптік бағдар беру жұмыстарына басшылық жасау
9. Мектеп ауласын көгалдандыру, тазарту, сенбілік жұмыстарына басшылық жасау
10.Мектептегі тәрбие жұмысының іс – шараларының орындалуын бақылау және басшылық жасау.
11. Сынып жетекшілер отырысы мен семинарларының өткізілуін ұйымдастыру.
12.Мектептегі мұғалімдердің кезекшілігін ұйымдастыру.
13. Іс жүргізу номенклатуралық істер, құжаттандыру.
14.Қазақстан 2030 стратегиясына білім бағдарламасының ауыл мектеп бағдарламаларының құқықтық заңдылықтарының, құжаттардың шешімдердің орындалуы.
15.Ішкі еңбек тәртібінің ережелерінің сақталуы.
16. Мектепішілік марафондар, сайыс өткізу.
17.Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау , әр ай сайын мониторинг жасау
18. Ерекше назардағы оқушылармен жұмыс.
19.Мектеп медбикесінің жұмысына басшылық жасау.
20.Мектептің тәрбие жұмысына мониторинг жасау.
21. Рухани жаңғыру бағдарламасы
22. Адал ұрпақ бағдарламасы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру
23.Әкелер мектебінің жұмысына бақылау жасау
24.Терроризмге қарсы іс қимыл бойынша жүргізілетін жұмыстарға бақылау жасау
25.Мектептегі құқық және тәртіп бұзушылықтың алдын алу
26. Оқушыларды ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыруын бақылау
27. Мектепішілік ұлдар жұмысының жүруіне бақылау жасау
28. Әлеуметтік педагог жұмысына басшылық жасау.
Білуге міндетті:
• Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
• Педагогика мен психологияны;
• Пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
• Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;
• Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.

Біліктілікке қойылатын талаптар:
• Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
• Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
• Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.

Қажетті құжаттар тізбесі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
7) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі – 2023 жылдың 17-27 қараша күндері аралығында жүргізіледі.










Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа имени Наурызбай батыра Кутпанбетулы» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»

Алматинская область, Жамбылский район, Узынагашский сельский округ, село Узынагаш улица Карасай батыра №6Г, электронная почта: kutpanbetuly@mail.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-0711
Наименование вакантной должности- заместитель директора по воспитательной работе
Размер оплаты труда– от 100 000тенге – до 200 000 тенге
Тип занятости – постоянная
Язык обучения - казахский
Должностные обязанности:
1, Статистические отчеты по формам.
2, Реализация концепции воспитательной работы.
3. Осуществление системы средней школы, школа - семья.
4. Контроль за исполнением Конституции РК, Законов об образовании, статусе учителей, О языке, семье и браке и Кодекса труда и этики, Конвенции по защите прав детей.
5. Надзор за безопасностью дорожного движения, обучением правилам уличного движения
6. Проведение работ по борьбе с вредными привычками
7. Проведение праздников символов, традиций,
8. Руководить работой по профессиональной ориентации.
9. Руководство работами по озеленению, очистке школьного двора
10. Контроль и руководство выполнением мероприятий воспитательной работы в школе.
11. Организация проведения заседаний и семинаров классных руководителей.
12. Организация дежурства учителей в школе.
13. Документы по номенклатуре.
14. Исполнение сельских школьных программ образовательной программы по Стратегии «Казахстан 2030»
15. Соблюдение правил внутреннего трудового распорядка.
16. Проведение внутришкольных марафонов, соревнований.
17. Контроль за посещаемостью занятий учащихся, ежемесячный мониторинг
18. Работа с учащимися требующие особого внимания.
19. Руководство работой школьной медсестры.
20. Мониторинг воспитательной работы школы.
21. Программа модернизации общественного сознания
22. Организация работы по программе «Адал ұрпақ»
23. Контроль за работой школы отцов
24. Контроль за проводимой работой по противодействию терроризму
25. Профилактика правонарушений и нарушений в школе
26. Контроль за организацией работы по обеспечению учащихся горячим питанием
27. Контроль за работой внутришкольных мальчиков
28. Руководство работой социального педагога.
Обязан знать:
• Конституции Республики Казахстан, Трудового Кодекса Республики Казахстан, Законов Республики Казахстан «Об образовании», «О статусе педагога», «О противодействии коррупции», «О языках в Республике Казахстан», государственных общеобязательных стандартов образования и других нормативных правовых актов, определяющих направления и перспективы развития образования;
• Педагогика и психология;
• методику преподавания дисциплины, воспитательную работу, средства обучения и их дидактические возможности;
• Требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
• Правила и нормы охраны труда, техники безопасности и противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

Требования к квалификации:
• Высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование или стаж работы по соответствующему профилю без предъявления требований или по техническому и специальному профилю
• и (или) при наличии педагога-мастера за стаж педагогической работы высшего уровня квалификации - 5 лет.
• Не менее 2 лет для педагога-модератора, не менее 3 лет для педагога-эксперта, не менее 4 лет педагога-исследователя.

Перечень необходимых документов:
Лицо, изъявившее желание участвовать в конкурсе, в срок приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность, либо электронный документ, полученный от сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный лист по учету кадров (с указанием фактического места жительства и контактных телефонов - при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с квалификационными требованиями к должности, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) Копия документа, подтверждающая трудовую деятельность
6) Справка с психоневрологической организации;
7) Справка с наркологической организации;
8) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность по форме согласно приложению.

Время приема документов – 17-27 ноября 2023 года
Мекен жайымыз
Жамбыл ауданы, көшесі, үй

©2016-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің "Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru