Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары - Н.Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/ ru Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары - Н.Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп DataLife Engine Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=242 https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=242 2024-2025 оқу жылы
КҮШТІ ЖАҚТАРӘЛСІЗ ЖАҚТАР
  • ЖББ қорынан     ыстық тамақ ішетін оқушылардың ата-аналарымен үнемі байланыстамын;
  • Қамқоршылықтағы жетім оқушылардың қамқоршысымен үнемі байланыстамын;
  • Мектепке жол акциясы бойынша аз қамтылған ,толық емес ,жетім оқушыларға мектепке қажет құралдар мен мектеп формаларымен қамтамассыз етілді
  • 5-10 сыныптардан 192 оқушы ЖББ қорынан ыстық тамақпен қамтамасыз етілуде
  • Арендатор есебінен азқамтылған ,жетім және өгей отбасыннан шыққан 20 оқушы ыстық тамақпен қамтылуда   

  • Әлеуметтік осал топ балаларына демеушілік көмектің аздығы.
  • Әлеуметтік осал топ балаларын іс-шараларға қамтудың жеткіліксіздігі

Әлеуметтік  педагог  Г.Хавдолда  2024-2025 оқу жылына  арналған жұмыс мақсаты: 
Әр түрлі әлеуметтік мәртебедегі оқушылармен жұмысты жалғастыру, сынып жетекшілермен әлеуметтік осал топтағы балаларды қолдау жұмыстарын  және мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты нығайту. 
Міндеттері:
  • Тәртібінде ауытқушылығы бар және қиын, құқық бұзуға бейім балалармен әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру;
  • Оқушылардың өмірін қорғауды, қауіпсіздендіруді қамтамасыз ету және әлеуметтік қолдау көрсету;
  • Тұлғаның дамуы мен тәрбие мәселелерін шешуде отбасылармен серіктестік, әріптестік қарым-қатынастар орнатып, ынтымақтастықпен жұмыс жүргізу;
  • Әлеуметтік осал топ балалары үшін демеушілік көмекті ұйымдастыру және «Қамқоршылық» кеңес арқылы демеушілер тарту.
Жылдық жоспар Білім туралы ҚР 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы, Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы ҚР 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV Кодексі, ҚР баланың құқықтары туралы ҚР 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы, Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы 25 тамыздағы № 377 бұйрығы, Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы, Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 № 68 бұйрығымен өзгерістер енгізілген) және т.б. нормативтік-құқықтық құжаттарға негізделген.
№ Іс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1Мектеп оқушыларының әлеуметтік  картотекасын жасау:
Әр сыныпқа және мектепке әлеуметтік диагностикалық куәлік (паспорт) жасау;
  • Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары;
  • Көп балалы отбасы балалар;
  • Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі;
  • Үйде оқытылатын оқушылар тізімі;
  • Форма -4
  • Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Өгей анамен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Жалдамалы пәтерде тұратын балалар тізімі; 
Қажет деп тапқан ата-аналарға, оқушыларға әлеуметтік – психологиялық жұмыстар жүргізу (телефон, ватсап желісі арқылы)
Қыркүйек 
Қыркүйек 
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік санаттағы балаларды анықтау
Мәлімет
Мәлімет 
3Әлеуметтік осал топтағы оқушыларға демеушілік көмек көрсетуЖыл бойыӘлеуметтік педагог Хавдолда ГМәлімет, фото есеп
3АӘК (АСП) алатын отбасылардың тізімін нақтылау.
Әр квартал сайынӘлеуметтік педагог Хавдолда ГМәлімет
4Мектепке жаңадан  келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау. Сабақтарына қатысу.Қыркүйек Әлеуметтік педагог
Хавдолда Г
Сынып жетекшілер
Мәлімет
5Келісім-шартпен тұратын оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу және үйлеріне рейд жасау;ҚазанӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
ДТІЖ Г.Қалтабаева   
Сынып жетекшілер
АКТ
Мәлімет
6«Қайырымдылық-қадірлі іс» аз қамтылған отбасы балаларына кеңсе тауарларын алуға демеушілік көмек ұйымдастыруҚарашаӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
ДТІЖ орынбасарлары 
Қ.Орисбаев                        Г.Қалтабаева
Сынып жетекшілері
Мәлімет, фотоесеп
7Бір мезгіл ыстық тамақ ішетін оқушылардың уақытылы тамаққа баруын қадағалау,құжаттарын жинақтау,рәсімдеу.ҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Медбике Эюбова Р
Құжаттарды жинақтау
Табель толтыру
8Аз қамтылған, әлеуметтік осал санаттағы оқушыларды «Жалпыға бірдей білім беру  қоры» есебінен берілетін көмекпен қамтамасыз  ету; Қыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагогҚұжаттарды жинақтап, аудандық білім бөліміне өткізу
9Сәтсіз отбасыларды үнемі бақылауда ұстау, ата-аналармен байланысқа шығуҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасарлары 
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Сынып жетекшілер

10«Кел,Жаңа жыл, Жаңа жылHYPERLINK "https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbilimdiler.kz%2Ftarbie-sagaty%2F8017-torlet-kutty-zhana-zhyl.html&ei=crftU87kM-PiywOBhYDoCg&usg=AFQjCNFMX-43h-JNipVWq3DOOoa0AjCXvw&bvm=bv.73231344,d.bGE"!» атты тақырыпта әлеуметтік қолдауды қажет ететін отбасы балаларына жаңа жылдық     құттықтау іс-шарасын ұйымдастыру (демеушілікпен жаңа жылдық сыйлық сыйлау рәсімін ұйымдастыру); ЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева

II. Балалық құқығын қорғау жұмысы
11«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру;Тамыз-қыркүйекӘлеуметтік педагог 
Г.Хавдолда
Мәлімет, фото есеп
12Ерекше мұқтаждыққа ие оқушылармен жұмыс:  (үйден оқитын оқушылар)
Үйде оқитын  оқушылардың     тізімін жасау
ҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Тізімдеу
13Үйде оқитын оқушылардың әлеуметтік жағдайымен, ата – анасымен танысуҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
14Үйде оқитын оқушыларды мәдени іс – шараларға тарту Желтоқсан
Наурыз
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Үйде оқитын оқушылардың сынып жетекшілері
Мәлімет
15«Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі» бір мезгіл ыстық     тамақтанатын оқушылармен сұхбат жүргізуСәуірӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
16Ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алуӘр ай сайынӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
Мәлімет
17Қамқоршылықтағы жетім балалардың үйіне рейд жасауҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда 
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Психолог 
Б.Бариева
Ж.Камелбай 
АКТ ,мәлімет ,фото есеп
18Жетім балалардың «Кezekte.kz» порталынан тұрғын үй кезегіне тұрғаны туралы мәлімет алуҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
19Жетім балалардың үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
АКТ, мәлімет
20Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушыларлың үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
АКТ, мәлімет
21Әлеуметтік осал топ оқушыларының  үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
АКТ, мәлімет
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс
22«Отбасындағы ахуал» жетім, АҚҚБ оқушылармен сұхбат жүргізуҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
23Аз қамтылған, әлеуметтік  осал санаттағы балалардың үйірмелерге қатысуын қадағалауҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
24Психологпен бірге жетім, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мен әлеуметтік осал топ оқушыларының ортаға  бейімділігін анықтау (Сабаққа қатысу)ҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
25Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу. Сырттай бақылауҚарашаӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
26Жасөспірімдік кезеңдегі дағдарыстың алдын алу ЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
27Аз қамтылған, әлеуметтік осал санаттағы және өгей әке, өгей анамен тұратын  балалардың бос уақытын ұйымдастыруҚаңтарӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Мәлімет
  28«Жаңа жылдық жылулық» жетім, АҚҚБ, сәтсіз, жағдайы төмен отбасынан шыққан оқушыларға демеушілікпен сыйлық таратуЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
29«Отбасындағы ахуал» жетім, АҚҚБ, өгей әке, өгей анамен тұратын  оқушылармен сұхбат жүргізуҚаңтарӘлеуметтік педагогМәлімет
30Әлеуметтік осал топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізуАйына бір ретӘлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
31Көп балалы, толық емес, өгей әке, өгей анамен тұратын оқушыларға «Өмір керемет!» тақырыбында эссе жаздыртуАқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
32Жетім, ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалармен сұхбат жүргізу. «Менің болашақ мамандығым»НаурызӘлеуметтік педагМәлімет, фотоесеп
33Мектепішілік есеп, «Тәуекел топ» оқушыларының, жетім, АҚҚБ оқушылардың сабақтарына қатысуСәуірӘлеуметтік педагогМәлімет
34Қиын жағдайда тап болған(өгей әке, өгей анамен тұратын, аз қамтылған) балалармен жұмыс.Мамыр Әлеуметтік педагогМәлімет
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
35Әлеуметтік осал топ оқушыларының мектепішілік іс-шараларға қатысуын қадағалауҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Іс – шаралар өткізу
36Ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алып отыру.Жыл бойыӘлеуметтік педагог Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
Есеп
37«Қамқорлық» акциясын өткізу, қайырымдылық көмек көрсетілетін оқушыларды анықтау.Жыл бойыӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Мәлімет, фотоесеп
38Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарымен және құқық бұзуға бейім, өгей әке, өгей анамен тұратын  оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу;
«Зорлық – зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбына сурет салу
Қараша Әлеуметтік педагогМәлімет
Фотоесеп, әлеуметтік желіге жариялау
39Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу;
Аудандық, облыстық семинарларға қатысу;
Білім көтеру курстарынан өту.
Жыл бойы   Әлеуметтік педаМәлімет
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
40Әлеуметтік осал топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізу;Айына бір ретӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Сынып жетекшілер
АКТ жүргізу 
Ф-4, ажырасқан отбасыларына
41«Мектеп ішілік»  есепте тұрған оқушылардың ата-аналарыменҚазанӘлеуметтік педагогӘлеуметтік осал топ балалары
42Ата-аналар жиналыстарына қатысу;Жылына 2 ретӘлеуметтік педагогЖиналысқа қатысу
43Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалауҮнеміӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Байланыс журналын толтыру
44Ата-аналарға арналған «Ата-ана шындығының заңнамасы»       тақырыбындағы кеңес беру         (телефон, ватсап желісі арқылы)ЖелтоқсанӘлеуметтік педагогМәлімет
45Әлеуметтік осал топ ата-аналарымен «Менімен әлем әдемі» тақырыбында сұхбат жүргізуАқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
46Отбасындағы зорлық- зомбылықтың алдын алу мақсатында ата-аналарға «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ» тақырыбында жадынама таратуНаурызӘлеуметтік педагогМәлімет
VI. Диагностикалау-талдау қызметі
48«Мен және  менің жанұям» тақырыбында 6-7 сынып оқушыларымен эссе жазуҚазанӘлеуметтік педагогМәлімет
49«Мен және менің жанұям» тақырыбында сурет көрмесі
3-4 сынып оқушылары
ҚазанӘлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
50Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығы) диагностикалау және отбасындағы қарым-қатынасты анықтау мақсатында «Мен және менің отбасым» анкетасын  жүргізу .
8-9 сынып оқушылары
Қараша
Наурыз
Әлеуметтік педагогМәлімет
51Оқушылар арасында әлеуметтік қиын жағдайға байланысты мектепке келмей қалудың алдын алу мақсатында 1-11 сынып жетекшілерімен сұхбат жүргізуҚаңтарӘлеуметтік педагогМәлімет
52Жасөспірімдік кезеңдегі дағдарыстың алдын алу АқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
53Сынып жетекшілермен бірлесе отырып өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен жиі байланысқа шығу, тұрмыстық жағдайларын бақылау, акт жүргізуҚыркүйек
Желтоқсан
Наурыз
Әлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
54Инклюзивті оқушылардың сабақтарына қатысу, сынып оқушыларымен,  пән мұғалімдерімен қарым-қатынасын бақылауСәуірӘлеуметтік педагогМәлімет
55Асханада азық-түліктердің сақталуын, санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуын тексеруАйына бір ретӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
Медбике                   Эюбова Р
Мәлімет
56Жылдық қорытынды жасауМамырӘлеуметтік педагоЖылдық есеп жазу
57«Он жаздық жолдама» жобасына және « Жалпыға бірдей білім беру» қорынан оқушыларды қала сыртындағы сауықтыру лагерьіне жіберуМаусымӘлеуметтік педагогҚұжаттарды жинау ,хаттама жазу,сұраныс жазау
]]>
2024-2025 оқу жылы
КҮШТІ ЖАҚТАРӘЛСІЗ ЖАҚТАР
  • ЖББ қорынан     ыстық тамақ ішетін оқушылардың ата-аналарымен үнемі байланыстамын;
  • Қамқоршылықтағы жетім оқушылардың қамқоршысымен үнемі байланыстамын;
  • Мектепке жол акциясы бойынша аз қамтылған ,толық емес ,жетім оқушыларға мектепке қажет құралдар мен мектеп формаларымен қамтамассыз етілді
  • 5-10 сыныптардан 192 оқушы ЖББ қорынан ыстық тамақпен қамтамасыз етілуде
  • Арендатор есебінен азқамтылған ,жетім және өгей отбасыннан шыққан 20 оқушы ыстық тамақпен қамтылуда   

  • Әлеуметтік осал топ балаларына демеушілік көмектің аздығы.
  • Әлеуметтік осал топ балаларын іс-шараларға қамтудың жеткіліксіздігі

Әлеуметтік  педагог  Г.Хавдолда  2024-2025 оқу жылына  арналған жұмыс мақсаты: 
Әр түрлі әлеуметтік мәртебедегі оқушылармен жұмысты жалғастыру, сынып жетекшілермен әлеуметтік осал топтағы балаларды қолдау жұмыстарын  және мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты нығайту. 
Міндеттері:
  • Тәртібінде ауытқушылығы бар және қиын, құқық бұзуға бейім балалармен әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру;
  • Оқушылардың өмірін қорғауды, қауіпсіздендіруді қамтамасыз ету және әлеуметтік қолдау көрсету;
  • Тұлғаның дамуы мен тәрбие мәселелерін шешуде отбасылармен серіктестік, әріптестік қарым-қатынастар орнатып, ынтымақтастықпен жұмыс жүргізу;
  • Әлеуметтік осал топ балалары үшін демеушілік көмекті ұйымдастыру және «Қамқоршылық» кеңес арқылы демеушілер тарту.
Жылдық жоспар Білім туралы ҚР 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы, Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы ҚР 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV Кодексі, ҚР баланың құқықтары туралы ҚР 2002 жылғы 8 тамыздағы N 345 Заңы, Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы 25 тамыздағы № 377 бұйрығы, Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидаларын бекіту туралы ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы, Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 № 68 бұйрығымен өзгерістер енгізілген) және т.б. нормативтік-құқықтық құжаттарға негізделген.
№ Іс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1Мектеп оқушыларының әлеуметтік  картотекасын жасау:
Әр сыныпқа және мектепке әлеуметтік диагностикалық куәлік (паспорт) жасау;
  • Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары;
  • Көп балалы отбасы балалар;
  • Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі;
  • Үйде оқытылатын оқушылар тізімі;
  • Форма -4
  • Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
  • Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Өгей анамен бірге тұратын балалар тізімі; 
  • Жалдамалы пәтерде тұратын балалар тізімі; 
Қажет деп тапқан ата-аналарға, оқушыларға әлеуметтік – психологиялық жұмыстар жүргізу (телефон, ватсап желісі арқылы)
Қыркүйек 
Қыркүйек 
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік санаттағы балаларды анықтау
Мәлімет
Мәлімет 
3Әлеуметтік осал топтағы оқушыларға демеушілік көмек көрсетуЖыл бойыӘлеуметтік педагог Хавдолда ГМәлімет, фото есеп
3АӘК (АСП) алатын отбасылардың тізімін нақтылау.
Әр квартал сайынӘлеуметтік педагог Хавдолда ГМәлімет
4Мектепке жаңадан  келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау. Сабақтарына қатысу.Қыркүйек Әлеуметтік педагог
Хавдолда Г
Сынып жетекшілер
Мәлімет
5Келісім-шартпен тұратын оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу және үйлеріне рейд жасау;ҚазанӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
ДТІЖ Г.Қалтабаева   
Сынып жетекшілер
АКТ
Мәлімет
6«Қайырымдылық-қадірлі іс» аз қамтылған отбасы балаларына кеңсе тауарларын алуға демеушілік көмек ұйымдастыруҚарашаӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
ДТІЖ орынбасарлары 
Қ.Орисбаев                        Г.Қалтабаева
Сынып жетекшілері
Мәлімет, фотоесеп
7Бір мезгіл ыстық тамақ ішетін оқушылардың уақытылы тамаққа баруын қадағалау,құжаттарын жинақтау,рәсімдеу.ҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Медбике Эюбова Р
Құжаттарды жинақтау
Табель толтыру
8Аз қамтылған, әлеуметтік осал санаттағы оқушыларды «Жалпыға бірдей білім беру  қоры» есебінен берілетін көмекпен қамтамасыз  ету; Қыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагогҚұжаттарды жинақтап, аудандық білім бөліміне өткізу
9Сәтсіз отбасыларды үнемі бақылауда ұстау, ата-аналармен байланысқа шығуҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасарлары 
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Сынып жетекшілер

10«Кел,Жаңа жыл, Жаңа жылHYPERLINK "https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbilimdiler.kz%2Ftarbie-sagaty%2F8017-torlet-kutty-zhana-zhyl.html&ei=crftU87kM-PiywOBhYDoCg&usg=AFQjCNFMX-43h-JNipVWq3DOOoa0AjCXvw&bvm=bv.73231344,d.bGE"!» атты тақырыпта әлеуметтік қолдауды қажет ететін отбасы балаларына жаңа жылдық     құттықтау іс-шарасын ұйымдастыру (демеушілікпен жаңа жылдық сыйлық сыйлау рәсімін ұйымдастыру); ЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева

II. Балалық құқығын қорғау жұмысы
11«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру;Тамыз-қыркүйекӘлеуметтік педагог 
Г.Хавдолда
Мәлімет, фото есеп
12Ерекше мұқтаждыққа ие оқушылармен жұмыс:  (үйден оқитын оқушылар)
Үйде оқитын  оқушылардың     тізімін жасау
ҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Тізімдеу
13Үйде оқитын оқушылардың әлеуметтік жағдайымен, ата – анасымен танысуҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
14Үйде оқитын оқушыларды мәдени іс – шараларға тарту Желтоқсан
Наурыз
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Үйде оқитын оқушылардың сынып жетекшілері
Мәлімет
15«Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі» бір мезгіл ыстық     тамақтанатын оқушылармен сұхбат жүргізуСәуірӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
16Ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алуӘр ай сайынӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
Мәлімет
17Қамқоршылықтағы жетім балалардың үйіне рейд жасауҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда 
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Психолог 
Б.Бариева
Ж.Камелбай 
АКТ ,мәлімет ,фото есеп
18Жетім балалардың «Кezekte.kz» порталынан тұрғын үй кезегіне тұрғаны туралы мәлімет алуҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
19Жетім балалардың үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
АКТ, мәлімет
20Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушыларлың үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
АКТ, мәлімет
21Әлеуметтік осал топ оқушыларының  үйлеріне рейд жасауҚыркүйек
Қаңтар
Әлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
АКТ, мәлімет
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс
22«Отбасындағы ахуал» жетім, АҚҚБ оқушылармен сұхбат жүргізуҚыркүйекӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
23Аз қамтылған, әлеуметтік  осал санаттағы балалардың үйірмелерге қатысуын қадағалауҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
24Психологпен бірге жетім, ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мен әлеуметтік осал топ оқушыларының ортаға  бейімділігін анықтау (Сабаққа қатысу)ҚазанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
25Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу. Сырттай бақылауҚарашаӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
26Жасөспірімдік кезеңдегі дағдарыстың алдын алу ЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
27Аз қамтылған, әлеуметтік осал санаттағы және өгей әке, өгей анамен тұратын  балалардың бос уақытын ұйымдастыруҚаңтарӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Мәлімет
  28«Жаңа жылдық жылулық» жетім, АҚҚБ, сәтсіз, жағдайы төмен отбасынан шыққан оқушыларға демеушілікпен сыйлық таратуЖелтоқсанӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Мәлімет
29«Отбасындағы ахуал» жетім, АҚҚБ, өгей әке, өгей анамен тұратын  оқушылармен сұхбат жүргізуҚаңтарӘлеуметтік педагогМәлімет
30Әлеуметтік осал топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізуАйына бір ретӘлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
31Көп балалы, толық емес, өгей әке, өгей анамен тұратын оқушыларға «Өмір керемет!» тақырыбында эссе жаздыртуАқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
32Жетім, ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалармен сұхбат жүргізу. «Менің болашақ мамандығым»НаурызӘлеуметтік педагМәлімет, фотоесеп
33Мектепішілік есеп, «Тәуекел топ» оқушыларының, жетім, АҚҚБ оқушылардың сабақтарына қатысуСәуірӘлеуметтік педагогМәлімет
34Қиын жағдайда тап болған(өгей әке, өгей анамен тұратын, аз қамтылған) балалармен жұмыс.Мамыр Әлеуметтік педагогМәлімет
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
35Әлеуметтік осал топ оқушыларының мектепішілік іс-шараларға қатысуын қадағалауҮнеміӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Іс – шаралар өткізу
36Ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алып отыру.Жыл бойыӘлеуметтік педагог Г.Хавдолда
1-11 сынып жетекшілері
Есеп
37«Қамқорлық» акциясын өткізу, қайырымдылық көмек көрсетілетін оқушыларды анықтау.Жыл бойыӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
ДТІЖ орынбасары
Г.Қалтабаева
Қ.Орисбаев
Мәлімет, фотоесеп
38Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарымен және құқық бұзуға бейім, өгей әке, өгей анамен тұратын  оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу;
«Зорлық – зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбына сурет салу
Қараша Әлеуметтік педагогМәлімет
Фотоесеп, әлеуметтік желіге жариялау
39Мектепшілік педагогикалық кеңестерге қатысу;
Аудандық, облыстық семинарларға қатысу;
Білім көтеру курстарынан өту.
Жыл бойы   Әлеуметтік педаМәлімет
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
40Әлеуметтік осал топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізу;Айына бір ретӘлеуметтік педагог
Г.Хавдолда
Сынып жетекшілер
АКТ жүргізу 
Ф-4, ажырасқан отбасыларына
41«Мектеп ішілік»  есепте тұрған оқушылардың ата-аналарыменҚазанӘлеуметтік педагогӘлеуметтік осал топ балалары
42Ата-аналар жиналыстарына қатысу;Жылына 2 ретӘлеуметтік педагогЖиналысқа қатысу
43Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалауҮнеміӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Байланыс журналын толтыру
44Ата-аналарға арналған «Ата-ана шындығының заңнамасы»       тақырыбындағы кеңес беру         (телефон, ватсап желісі арқылы)ЖелтоқсанӘлеуметтік педагогМәлімет
45Әлеуметтік осал топ ата-аналарымен «Менімен әлем әдемі» тақырыбында сұхбат жүргізуАқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
46Отбасындағы зорлық- зомбылықтың алдын алу мақсатында ата-аналарға «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ» тақырыбында жадынама таратуНаурызӘлеуметтік педагогМәлімет
VI. Диагностикалау-талдау қызметі
48«Мен және  менің жанұям» тақырыбында 6-7 сынып оқушыларымен эссе жазуҚазанӘлеуметтік педагогМәлімет
49«Мен және менің жанұям» тақырыбында сурет көрмесі
3-4 сынып оқушылары
ҚазанӘлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
50Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығы) диагностикалау және отбасындағы қарым-қатынасты анықтау мақсатында «Мен және менің отбасым» анкетасын  жүргізу .
8-9 сынып оқушылары
Қараша
Наурыз
Әлеуметтік педагогМәлімет
51Оқушылар арасында әлеуметтік қиын жағдайға байланысты мектепке келмей қалудың алдын алу мақсатында 1-11 сынып жетекшілерімен сұхбат жүргізуҚаңтарӘлеуметтік педагогМәлімет
52Жасөспірімдік кезеңдегі дағдарыстың алдын алу АқпанӘлеуметтік педагогМәлімет
53Сынып жетекшілермен бірлесе отырып өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен жиі байланысқа шығу, тұрмыстық жағдайларын бақылау, акт жүргізуҚыркүйек
Желтоқсан
Наурыз
Әлеуметтік педагогМәлімет, фотоесеп
54Инклюзивті оқушылардың сабақтарына қатысу, сынып оқушыларымен,  пән мұғалімдерімен қарым-қатынасын бақылауСәуірӘлеуметтік педагогМәлімет
55Асханада азық-түліктердің сақталуын, санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуын тексеруАйына бір ретӘлеуметтік педагог
Хавдолда Г
Медбике                   Эюбова Р
Мәлімет
56Жылдық қорытынды жасауМамырӘлеуметтік педагоЖылдық есеп жазу
57«Он жаздық жолдама» жобасына және « Жалпыға бірдей білім беру» қорынан оқушыларды қала сыртындағы сауықтыру лагерьіне жіберуМаусымӘлеуметтік педагогҚұжаттарды жинау ,хаттама жазу,сұраныс жазау
]]>
admin Wed, 18 Sep 2024 09:49:37 +0600
Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=145 https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=145










]]>











]]>
admin Mon, 04 Jul 2022 10:36:27 +0600
Әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=144 https://kutpenbetuly-zhambylaud.mektebi.kz/index.php?newsid=144

































































]]>


































































]]>
admin Mon, 04 Jul 2022 10:32:21 +0600